Mijn winkelwagen:

0 item(s) - € 0,00
Je hebt niets in je winkelwagen.

0

Hartelijk welkom!

0543-760026 Ma - Vry 9-17 uur
  • Hoe bestel ik in de webshop van HANOJU?
    • Ga naar de webshop van HANOJU : www.hanoju.nl.
    • Selecteer het product van je keuze door te klikken.
    • Klik op de bestel-button en het product wordt in je winkelwagentje geplaatst.
    • Je kunt rustig verder shoppen.
    • Bestel je voor de eerste keer in de webshop van HANOJU, maak dan eerst een eigen account aan.
    • Je kunt ervoor kiezen om de producten op een ander adres te laten afleveren, bijvoorbeeld als het een cadeautje is.
    • Controleer je bestelling op de overzichtspagina
    • Kies vervolgens onder betaalmethodes de manier waarop je wilt betalen.
    • Je gaat nu naar een beveiligde omgeving om te betalen en de bestelling af te ronden.
    • Je ontvangt van ons een bevestiging van je bestelling per e-mail.
    • Direct na ontvangst van je betaling sturen wij de door jou bestelde producten aan je toe via TNT Post.

  • Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling bezorgd wordt?

    Helaas kan dat op dit moment nog niet. We proberen om je bestelling binnen 3 à 5 werkdagen bij je af te leveren.

  • Hoe weet ik dat mijn bestelling bij HANOJU goed is aangekomen?

    Nadat je online hebt besteld en betaald, ontvang je een bevestiging van je bestelling per e-mail. Ook kan je de status van je bestelling bekijken via "Mijn HANOJU" op de website.

  • Wanneer leveren jullie mijn bestelling?

    Als wij de bestelling hebben goedgekeurd, zullen wij deze zorgvuldig inpakken en naar je opsturen. Normaal gesproken wordt de bestelling tussen de 3 à 5 werkdagen bij je bezorgd.

  • Op welke manier kan ik betalen?

    In onze webshop kun je betalen via iDEAL, DIRECT Ebanking of bankoverschrijving. Bij ons betaal je binnen een beveiligde omgeving. Je herkent deze omgeving aan het gele slotje onder aan de webpagina. Wij vinden jou als klant erg belangrijk en gaan dus zeer zorgvuldig met je gegevens om. Als je kiest voor betaling vooraf, sturen we je via email een orderbevestiging. Hierop vind je bestelling, producten, ordernummer, leveradres, bankgegevens etc. Na ontvangst van de betaling sturen we de bestelde producten naar je toe.

  • Wat is jullie bankrekeningnummer?

    Nederland
    Hanoju rek.no.151983127
    IBAN NL55RABO0151983127
    BIC RABO NL2U

    België
    IBAN BE51 7310 1524 7462
    BICKREDBEBB

    RABOBANK

  • Hoe kan ik ruilen of terugsturen?

    Controleer de geleverde artikelen onmiddellijk na ontvangst. Als je bestelling niet klopt, neem dan contact met ons op. We kunnen dan de fout herstellen door je alsnog het juiste product op te sturen. Ook zullen we jouw gemaakte kosten voor het terug sturen van de foutieve bestelling aan je vergoeden. Als je een product om welke reden dan ook toch niet wilt hebben, heb je het recht het artikel binnen zeven (7) werkdagen na aflevering aan HANOJU te retourneren en de overeenkomst te ontbinden. Retourzendingen worden in dit geval alleen geaccepteerd als de verpakking van het artikel onbeschadigd is en de plastic verzegeling niet is verbroken. Als je het betreffende artikel al betaald hebt, wordt het bedrag uiterlijk binnen dertig (30) dagen door HANOJU terugbetaald. De rechtstreekse kosten van terugzending komen dan wel voor je eigen rekening.

  • Hoe kan ik contact opnemen met HANOJU?

    Je kunt ons altijd bereiken via info@hanoju.nl. Wij doen ons uiterste best om je binnen 1 werkdag te beantwoorden. Spreek je ons liever persoonlijk? Bel ons dan tijdens werkdagen, van 09:00 tot 17:00 uur op telefoonnummer 0031 (0)543 760026

  • Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

    Ja, je kunt onze producten op een ander adres laten afleveren, bijvoorbeeld als het om een cadeautje gaat of als je overdag vaak afwezig bent. Bij het plaatsen van uw bestelling kan je een ander afleveradres kiezen.

  • Ik wil mijn bestelling annuleren kan dat?

    Ja, je kunt je bestelling annuleren door contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan via info@hanoju.nl. Mocht je bestelling al onderweg zijn, dan is een annulering helaas niet meer mogelijk.

  • Mijn bestelling is niet compleet binnen gekomen, wat nu?

    Als je bestelling niet compleet geleverd kan worden heeft dit te maken met het feit dat het artikel op dat moment niet op voorraad is. Het bestelde artikel wordt uiteraard zo spoedig mogelijk nagestuurd en hierover betaal je geen extra verzendkosten. Mocht je vragen hebben over de levertijd van je artikel dan kun je dat via de e-mail info@hanoju.nl doen. Vermeld wel je bestelnummer zodat we je zo snel mogelijk van dienst kunnen zijn.

  • Levert de Webshop van HANOJU buiten Nederland om nog aan andere landen?

    De webshop van HANOU levert in geheel Europa. Mocht je vragen hebben over levering van artikelen buiten Nederland, of willen weten wat de extra verzendkosten zijn, stuur dan een e-mail aan info@hanoju.nl.

Alle prijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten. Prijswijzigingen, druk- en/of zetfouten voorbehouden.

Copyright ©: Alle werken op deze website zijn eigendom van HANOJU B.V. of haar leveranciers tenzij anders vermeld. Alle rechten voorbehouden.